درد عشقی کشیده ام که مپرس ...







درد عشقی کشیده ام که مپرس ...  

                         

 

ديروزبلاخره ديدمش.بعدازچندماه.بجزچندكيلواضافه وزن تغييرديگه اي نكرده بود.همون قدبلند،همون ابروهاي پروپيوسته،همون لباي قشنگ...حتي نگاهشم مثل قديمامهربون بود.ولي افسوس كه هرگزمال من نميشه.1ساعتي باهم بوديم وبعدش دوباره وداع.تاكي؟خداميدونه.قول داده 1 ماه ديگه دوباره مياد ديدنم.ولي خيلي ميترسم.ازاينكه فراموشم كنه ياپشيمون شه. كاش فقط ميدونستم فراموشم نميكنه...آخه چقدربي انصافي كامي،هنوزنفهميدي بي تو ميميرم 

تو که میگی همه دنیا سیاهه *

 تو که میگی تورو خواستن گناهه *

تو که هر لحظه هر جا و همیشه *

 میگی پای تو موندن اشتباهه *

تو که میگی چرا محو نگاتم *

 چراهر لحظه دلتنگ صداتم *

 کنایه میزنی میگی چرا من *

 همیشه بیقرار خنده هاتم * 

یه بار از چشم من جادوی چشماتو نگاه کن *

 بشین جای من و چشمای زیباتو نگاه کن *

 نگاه کن تاببینی چی کشیدم *

چه جوری شد که به اینجا رسیدم *

 تماشا کن ببین و باورت شه *

تو چشمای سیاه تو چی دیدم *

 اگه خواستی بدونی اینکه قلبم *

 چرا یک لحظه آرامش نداره *

 چرا دستای تنهام تو دنیا * 

به جز تو با کسی سازش نداره *

 یه بار از چشم من جادوی چشماتو نگاه کن *

 بشین جای من و چشمای زیباتو نگاه کن *



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 26 مهر 1389برچسب:, | 19:50 | + | موضوع: <-CategoryName-> |